2014. február 13., csütörtök

(Újra) matricázás

Gergő barátommal megbeszéltük, hogy újramatricázzuk a bakfist.
A viszikli.eu felirat lejjebb kerül, főlé lesz egy csodabringa.hu felirat.
És ha már matricázunk, akkor fényvisszaverős anyagból csináljuk.
Jelenleg ott tartok, hogy leszedtem a dobozt a vázról.
Meg se kérdezzétek, hogy mentem-e így a bringával egy kört... Nanáhogy!
Holnap ha végzek a dolgommal, irány Gergő barátom boszorkánykonyhája (nem mellesleg itt megnézheted, miket csinál: http://afolias.hu/ 
Az akció úgy zajlott, hogy lefotóztam a dobozt és elküldtem Gergőnek. 

Ő leveszi a képről a dizájnt, megcsinálja a feliratokat. Mivel elég húzós napjaim vannak, a bakfissal nem fogok eljutni Szobról Budaörsre, így a dobozt betettem a kocsiba és így viszem el holnap. A munka fázisairól majd csinálok pár képet és természetesen megmutatom majd, milyen lett.
Addig is türelem! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése