2014. január 2., csütörtök

2014. első mozgása

Talán szégyen, de nem bringázással kezdtem az évet. És nem elsején. De azért így másodikán is jólesett kicsit szaladni. Nem sokat, nem gyorsan. Helyette óvatosan.

Persze minden mozgás jobb a helyben punnyadásnál, amiből egy kicsit már sok is volt. Karácsony óta meg sem mozdultam.
És ha már futottam, gondolkodtam is.
A cél idén nem magas: 500 kilométer. Ez azt jelenti, hogy hetente nem egészen 10 kilométert kell leszaladjak. Talán menni fog, még ha ebben a téli hónapok is benne vannak.
Közelebbi cél, hogy a 42. születésnapomra 84 kilóra lemenjek. Május végéig ez futással sikerülhet is. 10-15 kiló kell hozzá.
Sok evezés is lesz idén, Leevezek Pestig egyszer minimum, mert akarok a Parlament előtt és a Lánchíd alatt fotózkodni. Azaz pózolni kajakkal, ahogy a rossznyelvek nevezték.

És lesz sok bringa, az ugyanis alap. Marad mint default közlekedési eszköz, sőt növelni is szeretném a szerepét az életemben.

Ennyi mindent sikerült átgondolnom, mire hazaértem. A többit szerdán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése