2010. március 9., kedd

Mit bír el a bringa...

Mostanában én járok bevásárolni. Eleinte nem szerettem, de mára valóságos kis szertartássá vált, hogy felpattanok a bringára és a Lehel piacon jól bevásárlok. Különösebb előkészületet nem igényel, hiszen a cangán van csomagtartó és örök tartozéka az U-lakat is. A Lehel sarkánál van is egy jó kis fedett bringatároló, mostanában már nem csak az én bringám árválkodik ott, egyre többet látok.
Amiért ezt a bejegyzést elkezdtem megírni: a kis feleségem összeírja nekem egy cetlire, hogy mit is szeretne, én pedig az alapján vásárolok. A dologgal csak annyi baj van, hogy a cetlin 10 sor valójában lehet akár több kiló is. Íga aztán a múltkor a bevásárlás végén döbbentem rá, mit bír el egy bringa minden speciális előkészület nélkül.
Az első dolog, hogy munkából mentem, így nálam volt az aktatáskám, benne egy laptop, iratok, kütyük (mindenféle nélkülözhetetlen techshit). Így aztán a csomagtartó eleve foglalt volt, ugyanis a táska terpeszkedett rajta.
Ennek ellenére sikerült felpakolni a bringára: 10 narancsot, tíz almát, egy kiló banánt, egy vekni kenyeret, 30 deka gépsonkát, egy adag kínai kaját (levessel és másodikkal),30 deka mandulát, ugyanennyi vörös áfonyát és ugyanennyi aszalt szilvát, vecsési káposztát egy százasért, zellert (gumóstul),erdélyi szalonnából egy 4x20 centis darabot, 1 liter tejet, 4 kefírt, 30 deka sajtot.
Ennyire emléxem hirtelen.
Mindehhez egy szakadék gumipók kellett, a csomagtartó két oldalán lelógatva szépen elvoltak a táskák magukban.
Szóval ha kocsival megyek, akkor egy 500-as a benzin.
Ha gyalog megyek, akkor fél óra oda-vissza (plusz a bevásárlás) és emellett lehet, hogy mire hazamegyek, elhagyom a t..
Így viszont elegánsan, 5 perc alatt hazagurultam és csak otthon vettem észre a cetlin a megjegyzést: csak amennyi felfér...
Csodálkozott is az életem párja, hogy mindent hoztam és még mosolygok is.
A bringa bírja, én meg a bringát bírom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése