2009. november 29., vasárnap

Befűzve

Végre! Itt van, megjött, megcsinálták, kész van. Befűzve.
Ez maga a perpetuum mobile? Az ingyen energia? Olyan nincs, tanultam az  iskoláim mindegyikében.
De van! De van! Rákontráz az agyam, hiszen érezhetően semmivel nem nehezebb nyomni és mégis világít a halogén lámpa tőle... Szép is, jó is, olcsó is - na nem annyira, de harmadáron - és semmi hangja nincs.
Hol vannak már azok az esték, amikor a csendet dinamósurrogás verte fel. Ez nem surrog. Némán és dölyfösen adja az éltető energiát. És még szép is. Amolyan high tech. A magamfajta ezekért a dolgokért tud lelkesedni igazán. Az igényes mérnöki munkáért, legyen az a mérnök konkrétan japán, vagy kínai. Azokért a dolgokért, amelyek jobbá teszik az életet, a világot.
Hogy utáltam én, hogy suhanok a sötétben és engem látnak - villogok elöl hátul - de én nem látok az orromig sem. Hogy gyűlöltem, hogy amelyik lámpa jól világít, az 2 óra alatt lezabálja az elemeket, amelyeknek darabja egy ezres..
És hogy imádom, hogy LÁTOK. Pedig olcsó lámpát vettem hozzá, ez volt csak a szervizben, ahol befűzték. De ez is milyen állati!
Komolyan mondom, hogy mentem még egy kört. Csak a sötétben suhanás kedvéért. Pedig azt tartom, hogy ha valaki cél nélkül csinál valamit, az zizi... Így aztán lehet keresni célt, én találok mindig. Elintézni ezt, elmenni azért, elhozni amazt... Csek tekerni lehessen.
De ma este nem. Ma este csak azért tekertem, hogy tekerjek. A magam örömére. Örültem annak, hogy működik.
Lehetett volna rossz is. Ilyen a formám. A tecsóban leveszem a DVD-t a polcról és ezután bevásárlok, majd visszamegyek és visszateszem, leveszek helyette egy másodikat. Az első úgyis rossz. Elsőre semmi nem sikerül. Mindenért meg kell szenvedni.
Most nem. Vakrepülés a Vateráról rendelt cuccal ismeretlen embertől, aki lehetne csaló is. Átverhetett volna egy selejttel, amire idehaza jövök rá. Vagy ma a szervizben, amikor befűzik és kipróbálják. De nem. Ez működik. És a lényeg: 30 ezres az ára a boltban, nekem meg egy tízesemben van plusz a postaköltség. Ez külön örömmel tölt el. Szeretek jót venni jól.

Nos, ez az agydinamó jó. Mi több, kiváló. Csak szolgáljon sokáig, tekerjünk le együtt pár ezer órát és világítson a sötétben. Akkor megtalálom az utam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése