2009. október 24., szombat

Próbaút a piacos bringával

Írtam, hogy menetkész az olcsó bringám (itt elolvashatod: http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20091022/15000-forintert-nagyon-jo-... ).
Ha már menetkész és ha már szombat van, ideje kipróbálni, hogy működik-e az elgondolás.
A nagy bringa táskájából kivettem az U-lakatot, felcsavartam a csomagtartóra két gumipókot és elindultam.
Ruházat? Civil, azaz olyan, amiben amúgy is boltba mennék. Sima utcai ruha.
Pozitív, hogy a láncot végig védi a láncvédő, így esély nincs arra, hogy összeolajozzam a nadrág szárát.
Pozitív az is, hogy a bringa nem nagy, így a liftbe kényelmesen befért.
A bolt gyalog 5 perc, bringával 1 volt. A bolt előtt bringatároló, amely szerencsére reklámtáblás, így nem csak a kereket, hanem a vázat is sikerült hozzálakatolni.
Bevásárlás 5 perc (férfi módra, azaz bemegy, leveszi a három cuccot ami kell, fizet, kijön).
Hazafelé a táska a bal kézben, mert ekkora útra nem pókozom fel.
Hazafelé az út 1 perc.
A bevásárlással eltöltött idő 10 perc, és már a lakásban vagyok.
Megtakarított idő: 10-15 perc.
Ami kell majd: egy kosár a csomagtartóra, amibe be lehet pakolni a cuccokat.
Az élmény? Gyerekkorom szombatjai jutottak eszembe, és egyszerűen nem értem, mikor is felejtettem el, hogy az életet ennyire meg lehet könnyíteni egy bringával.
Folyt. köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése