2009. október 8., csütörtök

Északi vasúti híd - felemás

Május 30-a óta újra lehet rajta közlekedni. Azóta senkinek nem tűnt fel? Vagy én vagyok túl érzékeny?
Szóval ma szépen lassan áttekertem az Északi összekötő vasúti hídon. Nagyon élveztem. Nem csupán azért, mert ma meleg rekord dőlt meg, hanem azért, mert tényleg jó lett. Kifejezetten élvezetes áttekerni rajta.
Kár, hogy tilos? Vagy mégsem? Az attól függ, melyik irányból érkezel. Ha Pestről jössz ugyanis, az Újpest Városkapu megállótól feltekeréskor egy motorkerékpárral behajtani tilos és egy osztott kerékpár-gyalogút vége tábla fogad.
Pest tehát szigorú. A motorosok nem hajthatnak fel a bringások pedig maximum 10-zel, mert ugye járdának minősül.
Az más kérdés, hogy a kerékpárút vége táblát valaki lefújta fekete festékkel, így alig felismerhető.
Aztán amikor az ember felteker, jönnek is szembe a motorosok ezerrel. Húzzák neki, mintha muszáj lenne... Az ember meg bosszankodik és nem érzi magát biztonságban. Pedig nincs okunk rá.
Mármint a bosszankodásra, ugyanis a motoros a budai oldalon nem követ el szabálytalanságot. Buda ugyanis puha és nincs kinn semmilyen tábla. Így aztán ha gondolod, és az autód elég kicsi, simán felhajthatsz azzal is. Autóssal ugyan nem találkoztam, de a motorosok igencsak kihasználják a helyzetet és nyomulnak át Pestre.
Na, nem mintha a tilalom ellenére Pest irányából nem jött volna senki...
De nem is ez a lényeg.
A lényeg az, hogy az egyik irányból lehet, a másikból nem? Hogy van ez? Valaki döntse már el és TARTASSA BE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése