2009. szeptember 28., hétfő

87 kiló

Írtam nektek korábban, hogy életmódot váltottam. A korábbi bejegyzésemet itt olvashatod: http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090804/19-40
Ahhoz képest újabb fejlemények: 19.00 alatt vagyok és 87 kiló.
Remélem nem hat dicsekvésnek, hiszen inkább az a célom vele, hogy a hozzám hasonló, kicsit elpunnyadt embereket motiváljam.
Tehát: semmit nem csinálok, csak átültem a bringára és hetente egyszer-kétszer futok.
Mint írtam, bőven 100 kiló felett is voltam már, de a fránya 96 kilóról nagyon régen nem tudtam lejjebb jönni.
Mostanában egymástól függetlenül többen megjegyezték, hogy "Sanci, te fogytál", sőt olyan is volt, aki megkérdezte: "Nem vagy beteg?".
De jó érzés is ez! Szerencsére beteg nem vagyok, sőt: soha nem éreztem magamat ilyen jól!
Már látszik az alagút vége: 82 kiló lenne a célom és 16 perc körül szeretném futni a 8 kört.
A 82 kilótól már csak pár választ el, sokáig nem nagyon mertem megmérni magam, de aztán csak vettem a bátorságot.
A 16 perc pedig 82 kilóval teljesen reális, ugyanis annyit jelent, hogy a jelenlegi tempómon már csak kicsit kell fokozni és a 4-5-6 körben nem szabad visszaesnem. Az első három és az utolsó kettő simán megy 2 perc körül, azzal pedig pont meglenne a 16. Ha az ember könnyebb, könnyebb nyomni is és a keringésem is kezd szépen felfejlődni a feladathoz.
És mégegyszer leírom: semmi mást nem tettem, minthogy visszaültem a bringára és hetente egyszer-kétszer lefutom a 8 kört. Nem diétázom, nem reformkonyházom, nem szakítottam egyéb rossz szokásaimmal - bár kólát nagyon keveset iszom, az is már lájt - és egy pillanatra sem érzem úgy, hogy ez az egész megterhelő lenne.
Szóval ha fogyni akarsz és jól érezni magadat, bringázz! Minden nap. Ha van mellé még energiád, akkor néha túrázz, fuss, menj el egy uszodába.
Meg lesz az eredménye...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése