2009. június 11., csütörtök

Lassan de biztosan, avagy jó szurkolást

Na, azért csak kiírom magamból, mert ha a méreg benn marad, akkor belülről mérgez.

Nasszóval:

Ahhoz hozzá vagyok szokva, hogy a legnagyobb nemzeti ünnep előtt (lásd: Államalapító Szent István Királyunk ünnepe, augusztus 20.) a Batyit felállványozzák. Teszik ezt úgy, hogy nem hagynak nekünk, bringásoknak egy sávot sem. Ilyenkor az ember padkázik-járdázik-anyázik. Elviselem, mert bár én nem megyek ki 20-án - meg úgy általában sosem, ha 20-nál több átlagos pösti embör gyűlik össze - semmilyen rendezvényre, mert mi, magyarok - tisztelet a kivételnek - nem tudunk úgy szórakozni, hogy a másik szórakozását ne rontsuk el. Bár az is lehet, hogy ez nem nemzetfüggő, hiszen az egyik 20-án pont ángulul cseszett le valaki, amikor egy percre elé álltam, hogy lenézzek az alsó rakpartra, mert kerestem valakit. Tenkjú for blokking máj vjú, hallottam a hátam mögül, és mivel művelt európai polgár vagyok, válaszoltam is: máj plezsőr! A fazon nézett, de igazán akkor nézett, amikor választékos angolságommal - amelyből ezúttal kihagytam az összes effwördöt, elmagyaráztam néki, hogy ha vette volna a fáradságot, és legalább annyit megtanult volna József Attila nyelvén, hogy "Bocsánat" vagy "elnézést", akkor értette volna, amikor az elé hajolás előtt mindkét szót kimondtam.
Na mindegy!
Szóval én nem megyek ki az ilyen eseményekre, de elfogadom, hogy mások kíváncsiak és bátrak. Ezért aztán ha a Batyit fel kell állványozni július közepétől augusztus végéig egy egynapos légiverseny kedvéért, hát legyen. Kibírom valahogy.

Azt viszont kevésbé értem meg, hogy ha a villamossíneket és a villamos elektromos táplálását cserélik, és maga az elektromos munka elkészül októberben, akkor miért nem lehet novemberben, vagy -legyünk türelmesek - márciusban visszaaszfaltozni azt a kerékpárutat, amit naponta több ezren használunk...
Miért van felbontva most, júniusban, 9 hónap elteltével?

Egyetlen magyarázat lehet - és akinek információja van, kérem ne tartsa magában -, mégpedig az, hogy a munkák elkészültével felújítják majd az egész bringautat, azaz a megmaradt, agyonfoltozott helyett felbontják az egészet és egységes és tükörsima felületet nyalnak fel helyette.

Ha így lesz, egy láda/tálca sört felajánlok az átadásra, a Lánchíd bringás alagútjánál fogom osztogatni...

Az a sejtésem, hogy nem nagyon fogunk attól a sörtől böfögni (már bocs!)

Ja, ma majdnem estem, pedig pár éve nyomom már. Dehát kavicson vékony kerekű bringával...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése